
I augusti fick vi på Omnistaff frågan från Sätila om vi kunde ta fram den bästa externa partnern inom Digital marknadsföring till dem för att vässa deras Digitala Annonsstrategi.
”Självklart kan vi det” blev vårt svar ”Dessa finns bland våra Konsulter och Leverantörer som är utvalda av oss”.
Ett par möten senare och efter en noggrant utarbetad plan framtagen i samarbete mellan Sätila och den partner vi föreslog, så startade arbetet. Det skruvades och filades på olika digitala annonsgrepp med noggrann uppföljning vecka för vecka. Ja, verkstaden gick verkligen för högtryck direkt.
Nu står vi här i februari månad och bara ler när vi tar del av försäljningen från Sätila. Vilken utveckling för detta fina varumärke med sina rötter i Västra Götaland!
Det som värmer extra gott är att se hur deras nya 125-års kollektion (lanserad i augusti) med till ex både klänningar och tröjor, har fått så positiva reaktioner hos olika återförsäljare!
Tack Sätila för att vi fick förtroendet att öppna dörren till rätt partner för er och tack till det hårt arbetande gänget som lyckas skapa sådan framgång tillsammans med ett väldigt fint varumärke som länge har förtjänat mer ljus på sig!
Varmt lycka till framåt Sätila, vi på Omnistaff kommer att fortsätta bära era produkter med stolthet!